Mancare de ficatei



O mancare ce nu cred ca are nevoie de introducere. Va spun doar ce am folosit eu:
500 g ficatei de pui
3 cepe
o bucata de praz
50 ml ulei
1 pahar mare de vin alb
400 ml pupla de rosii,
sare, piper, cimbru, foi de dafin, usturoi.
Am calit ceapa si prazul in uleiul incins apoi am adaugat ficateii. Am acoperit cu apa si am lasat sa fiarba la foc mic pana ce a scazut bine. In acest moment am adaugat vinul, foile de dafin, piper si cimbru. Cand mancarea a fost aproape gata si sosul a scazut am adaugat pulpa de rosii, am lasat sa mai fiarba 5 minute apoi am adaugat usturoiul pisat si am stins focul. Totul a fost delicios. Vinul a dat o aroma aparte mancarii.
Am servit cu garnitura de orez cu legume.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tocanita Moraritei

Pui cu sos de smantana si carote

Mancare de ardei copti cu pui