Tocanita Moraritei



Asa cum va spuneam jumatate de piept si pulpele cocosului meu s-au transformat intr-o tocanita delicioasa. Le-am adaugat urmatoarele:
2 ardei
1 morcov
3 cepe
6 cartofi taiati cubulete
1 cutie de ciuperci
3 linguri pasta de tomate
1 capatana de usturoi
patrunjel verde tocat
Carnea inpreuna cu ceapa tocata marunt le-am calit bine-bine in ulei apoi am adaugat ardeii si morcovul si 2 polonice din zeama de carne. Le-am lasat sa fiarba 10 minute impreuna apoi am adaugat cartofii, inca vreo 3 polonice de zeama si am completat cu apa pana a iesit deasupra legumelor. Am fiert acoperit la foc mic pana cartofii au fost aproape gata si am adaugat ciupercile. Cand totul a fost fiert am adaugat pasta de tomate apoi usturoiul pisat, am lasat sa mai dea in cateva clocote, am stins focul, am adaugat patrunjelul si am acoperit. A fost o simfonie de gusturi!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pui cu sos de smantana si carote

Mancare de ardei copti cu pui